-Business skills-
Better to try once than to hear a hundred times
Better to try once than to hear a hundred times

Naše vzdelávanie je založené na skúsenosti s vytváraním a výrobou kozmetických receptúr. Kľúčom je pochopenie princípu, že učenie znamená zbieranie skúseností a skúsenosť sa dá získať len praxou.
Tréning podnikateľské myslenie v praxi Vám pomože identifikovať:
- schopnosti ako využiť príležitosti.
- naučí vás plánovať a riadiť kreatívne procesy,
- získate kreativitu (predstavivosť, kritické uvažovanie, riešenie problémov),
- naučíte sa komunikovať a mobilizovať zdroje (ľudí a vecí)
- porozumiete ako funguje zvládanie neistoty, pochybnosti a rizika.
Tréning podnikateľské myslenie je orientovaný na zmenu postojov, ako:
- sebaúčinnosť,
- motiváciu
- vytrvalosť
- oceňovanie názorov iných.
Výsledky prieskumov naznačujú, že v školách by sa mali dávať na popredné miesto podnikateľské a inovačné kompetencie.
Účinným postupom na rozvoj kompetencií žiakov sa zdajú byť mimoškolské činnosti. Tímto vzdelávaním chceme premostiť svet teotie a praxe. Podporujeme rozvoj podnikateľských kompetencií.


Podnikateľské kompetencie sa týkajú schopnosti ako:
- rozpoznať a chopiť sa príležitosti,
- kreatívne plánovať a riadiť procesy, ktoré majú kultúrnu, spoločenskú a finančnú hodnotu.
Podobne ako podnikateľské tak aj inovačné kompetencie sa týkajú kombinácie určitých osobných charakteristík. Jedná sa predovšetkým o:
- sociálne zručností,
- znalosti obsahu,
- myslenia orientovaného na budúcnosť,
- kreatívneho myslenia
- zručností v projektovom manažmente.
Cieľom podnikateľského vzdelávania je rozvíjať zručnosti a myslenie tak, aby účasníci tréningu boli schopní premeniť kreatívne nápady na podnikateľskú aktivitu. To si vyžaduje partnerstvá s organizáciami z vonkajšieho prostredia, ktoré ponúkame.
Objednajte si u nás podnikateľské myslenie v praxi. Tento tréning neprebieha izolovane od vonkajšieho sveta.
Zažijete spoluprácu s externými organizáciami s cieľom umožniť vzdelávanie sa inými spôsobmi.
Naučíte sa ako identifikovať a využiť podnikateľské príležitosti a
Porozumietze procesu plánovania a riadenia kreatívnych procesov, ktoré majú kultúrnu, spoločenskú alebo finančnú hodnotu.
